クルマ
Motor-Fan CAR トップ
ニュース・トピック
ニュース
トピック
CAR MONO図鑑
コラム・連載記事
ニューモデル速報
新車情報
インプレッション
キャンピングカー
テクノロジー
ニュース
テクノロジー
チューニング
ドレスアップ
ショップ情報
最新パーツ&カーグッズ
モータースポーツ
D1 GRAND PRIX
F1
SUPER GT
フォーミュラE
検索
検索
カーメディア総合トップ
バイク
Motor-Fan BIKES
テクノロジー
Motor-Fan TECH.
チューニング
web option
スーパーカー
GENROQ web
ドレスアップ
STYLE WAGON
面白くて、ためになる自動車情報プラットフォーム
検索したいキーワードを入力
検索
検索
MENU
HOME
ニュース・トピック
ニューモデル速報
テクノロジー
モータースポーツ
フォーミュラE
HOME
Motor-Fan
ニュース・トピック
ニュース
脱・温暖化その手法 第10回 —今日の自動車の発明もまた19世紀だったー
脱・温暖化その手法 第10回 —今日の自動車の発明もまた19世紀だったー | 1枚目の写真(全7枚)
Carl Benz (im dunklen Anzug) mit seiner Familie auf einem Benz Comfortable mit 2,6 kW (3,5 PS) starkem Motor. Carl Benz (in the dark suit) with his family in a Benz Comfortable rated to 2.6 kW (3.5 hp).
Benz Patent-Motorwagen, 1886. Originalgetreue Rekonstruktion. Studioaufnahme von rechts vorn. Benz Patent Motor Car, 1886. Faithful reconstruction. Studio shot from the front right.
Evolution: Die verbesserte Ausführung des Benz Patent-Motorwagens, vorgestellt 1888, hat bereits Kotflügel über den Hinterrädern. Rechts im Bild: Carl Benz. Evolution: The improved version of the motor car, introduced in 1888, already featured mudguards over the rear wheels. Image on the right: Carl Benz.
Gottlieb Daimler enjoying a ride in the back seat of his “Motor Carriage”, driven by his son Adolf. (1871-1913). Gottlieb Daimler enjoying a ride in the back seat of his “Motor Carriage”, driven by his son Adolf. (1871-1913).
記事ページへ戻る
検索