【海外技術情報】GM:アルティウムドライブを構成する3タイプのモーターを初公開 | 4枚目の写真(全5枚)

「【海外技術情報】GM:アルティウムドライブを構成する3タイプのモーターを初公開」の1枚目の画像 GM’s 180-kW, permanent magnet EV motor will be used for front-wheel drive and all-wheel drive applications.
「【海外技術情報】GM:アルティウムドライブを構成する3タイプのモーターを初公開」の2枚目の画像 GM’s 255-kW, permanent magnet EV motor will be used for performance all-wheel drive and rear-wheel drive applications.
「【海外技術情報】GM:アルティウムドライブを構成する3タイプのモーターを初公開」の3枚目の画像 GM’s 62-kW induction EV motor will be used in all-wheel drive applications.
「【海外技術情報】GM:アルティウムドライブを構成する3タイプのモーターを初公開」の4枚目の画像 The power electronics of GM’s Ultium-based EVs will be integrated directly into the Ultium Drive units, reducing costs, weight and manufacturing complexity while increasing reliability. The inverter and other power electronics like the accessory power module and onboard charging module will reside within boxes such as this inside GM’s Ultium Drive units.
「【海外技術情報】GM:アルティウムドライブを構成する3タイプのモーターを初公開」の5枚目の画像 The motors that will power GM’s Ultium-based EVs were built as a scalable family, sharing design principles as well as similar tooling and manufacturing strategies. Pictured are the stators of all three motors.
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