世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。 | 2枚目の写真(全5枚)

「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の1枚目の画像
「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の2枚目の画像 Dodge is showing performance enthusiasts future-product hints in the lead up to the launch of the world’s first electrified muscle car. The Dodge Charger Daytona SRT Concept, shown in a new Stryker Red exterior color, will once again use a respected gathering of automotive builders and tuners to offer a peek at the future of the Dodge brand.
「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の3枚目の画像 Dodge is showing performance enthusiasts future-product hints in the lead up to the launch of the world’s first electrified muscle car. The Dodge Charger Daytona SRT Concept, shown in a new Stryker Red exterior color, will once again use a respected gathering of automotive builders and tuners to offer a peek at the future of the Dodge brand.
「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の4枚目の画像 Dodge is showing performance enthusiasts future-product hints in the lead up to the launch of the world’s first electrified muscle car. The Dodge Charger Daytona SRT Concept, shown in a new Stryker Red exterior color, will once again use a respected gathering of automotive builders and tuners to offer a peek at the future of the Dodge brand.
「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の5枚目の画像 Potential Direct Connection Stage 1 and Stage 2 performance upgrades for the Dodge Charger Daytona SRT Concept use a “crystal” key that plugs into the dash. Base output and Direct Connection upgrade levels for the 800-volt Banshee will be announced at a future date.
  • 「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の1枚目の画像ギャラリーへのリンク
  • 「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の2枚目の画像ギャラリーへのリンク
  • 「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の3枚目の画像ギャラリーへのリンク
  • 「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の4枚目の画像ギャラリーへのリンク
  • 「世界初の電動マッスルカー「チャージャー・デイトナSRTコンセプト」がSEMAショーに展示。最高出力は670psはじめ脅威の9段階! 軽量カーボンホイールも採用する。」の5枚目の画像ギャラリーへのリンク