【海外技術情報】GM:クアルコムの新たなコンピューティング・アーキテクチャが『ウルトラクルーズ』のドア・トゥ・ドアのハンズフリー運転を可能にする | 2枚目の写真(全3枚)

「【海外技術情報】GM:クアルコムの新たなコンピューティング・アーキテクチャが『ウルトラクルーズ』のドア・トゥ・ドアのハンズフリー運転を可能にする」の1枚目の画像 With high performance sensor interfaces and memory bandwidth, the Ultra Cruise compute architecture, in combination with GM’s homegrown Ultra Cruise software stack, will be key to helping Ultra Cruise achieve an unmatched combination of capability, reliability, predictability and robust door-to-door hands-free driving in 95 percent of all driving scenarios.
「【海外技術情報】GM:クアルコムの新たなコンピューティング・アーキテクチャが『ウルトラクルーズ』のドア・トゥ・ドアのハンズフリー運転を可能にする」の2枚目の画像 GM will be the first company to use the Qualcomm Technologies’ Snapdragon Ride™ Platform for advanced driver assistance technology, which features an industry-leading 5-nanometer Snapdragon™ SA8540P SoC and SA9000P artificial intelligence accelerator.
「【海外技術情報】GM:クアルコムの新たなコンピューティング・アーキテクチャが『ウルトラクルーズ』のドア・トゥ・ドアのハンズフリー運転を可能にする」の3枚目の画像 GM’s next-generation hands-free driver assist system, Ultra Cruise, will be powered by a scalable compute architecture featuring system-on-chips developed by American semiconductor company Qualcomm Technologies, Inc.
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