テクノロジー
Motor-Fan TECH. トップ
ニュース
トピック
テクノロジー
イベント
コラム・連載記事
検索
検索
カーメディア総合トップ
クルマ
Motor-Fan CAR
バイク
Motor-Fan BIKES
チューニング
web option
スーパーカー
GENROQ web
ドレスアップ
STYLE WAGON
カーデザイン
Car Styling
メカのことならまかせとけ
検索したいキーワードを入力
検索
検索
MENU
HOME
ニュース
トピック
テクノロジー
イベント
コラム・連載記事
HOME
TECH.
コラム・連載記事
【海外技術情報】GM:クアルコムの新たなコンピューティング・アーキテクチャが『ウルトラクルーズ』のドア・トゥ・ドアのハンズフリー運転を可能にする
【海外技術情報】GM:クアルコムの新たなコンピューティング・アーキテクチャが『ウルトラクルーズ』のドア・トゥ・ドアのハンズフリー運転を可能にする | 3枚目の写真(全3枚)
With high performance sensor interfaces and memory bandwidth, the Ultra Cruise compute architecture, in combination with GM’s homegrown Ultra Cruise software stack, will be key to helping Ultra Cruise achieve an unmatched combination of capability, reliability, predictability and robust door-to-door hands-free driving in 95 percent of all driving scenarios.
GM will be the first company to use the Qualcomm Technologies’ Snapdragon Ride™ Platform for advanced driver assistance technology, which features an industry-leading 5-nanometer Snapdragon™ SA8540P SoC and SA9000P artificial intelligence accelerator.
GM’s next-generation hands-free driver assist system, Ultra Cruise, will be powered by a scalable compute architecture featuring system-on-chips developed by American semiconductor company Qualcomm Technologies, Inc.
記事ページへ戻る
検索